20 sep. 2008

Nu är det LööördagsMorgon...

Skön Lördagsmorgon
Alla sover
The Man fixar Kaffe
Allt är Lugnt
Är vi Lediga båda två?
Ojdå, vad ska VI då göra?
Hmm...
-Jag ska nog Måla de där Ljusstakarna och Kotten,
Javisst ja stolarna vad det också. Babyfilten måste bli klar också
-Jag vill gå på Utställning - Tavlor och skulpturer.
-Ja, jag kanske åker och fiskar, det ser bra ut Ute.
Den där plattan till badrummet du vet måste vi kolla också
-Har dom vaknat ännu?
-Nää..
-Det är någon extra också...
Skynda, vi först till Frukosten...!
Vad Härligt - Städa gjorde vi igår - På Mitt Sätt denna gång
Så nu sitter vi här och Njuter...!
-Bläddra inte så högt med Tidningen.
-Det låter när du skriver på datorn.
-Smaska inte...
-Sluta Hosta...
Hmmm...!!!


Efter Städning på mitt Hobby-Bord
Ha en Skön dag
Kramis/Annelie

7 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Hihi!

En vanlig lördag med andra ord!
Hoppas ni har lika soligt som här.

Kram Maud

Huset på kullen sa...

haha...ha en underbar lördag!!

Kram Linda

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Och livet går sin gilla gång:)

Ha en härlig lördag vad ni nu hittar på!

Kram Annica

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Så härligt!
HOPPAS ATT SOLEN LYSER PÅ ER FÖR DET GÖR DEN HÄR..
Kram

Irene

Skatan sa...

Har du varit hemma hos oss i morse och gjort en etnografisk studie? Låter så rackarns bekant det där... ;-)

Trevlig kväll,

Anna

Anonym sa...

fina bilder!

Anonym sa...

Hej! tittar in för första gången, och tycker om din fina blog.
Ha en bra helg,Dadda.