23 feb. 2009

Mycket bilder och Sune Returns....

En virkad matta
Finns så många Modeller som går att hitta på
Ibland blir det lyckat men inte alltid
Denna går i gråa toner med vit kant
****************************
Nattduksborden som jag köpte så billigt på Loppis
2 stycken för 150 kronor
Har nu fått sig en Omgång
Vit Färg blev valet
Märkligt
Men det var det som fanns hemma
och är ju tvungen att göra slut på burken
Resultatet!
Blev väldigt bra...

*******************
Sune - Vännen
har många strängar på sin lyra..
Här håller han på att förbereda sig till
Alien 5
Phu - Det var jobbigt
måste vila mig en stund
HuvudRelaxing i Husses hand är såå....

Här är den mer Romantiska Sune

Vet ni att när Katter Kisar med ögonen
Ler dom
******************
Ännu ett Tradera fynd
Ser jag någon Vit PressGlas skål så måste jag ju bara....
Barnstolen är också nu Vitmålad
Har en till som ska genomgå den behandlingen...
Många Flaskor i min ZinkBack

**************
Kan Någon vara så Barmhärtig och öppna kanske
eller
ska jag sitta här och glo länge på dörren tills den går upp av sig själv
Du skulle inte vilja vara så snäll och....NäHä...
Får väl hoppa upp själv då...

By By - Vi synes...!

Ha en bra vecka och sköt om er!!!!

Kramar/Annelie

32 kommentarer:

Leamarlené sa...

Vilken förvandling nattugsbordet fick...blev super snygg. Måste okså jaga rätt på ett par i sommar..hoppas jag hittar någon på loppis.
Hälsa goa Sune och ha en underbar vecka.

Kram, Marlené

Jillsan sa...

Hej Annelie!
Vad fina dina nattduksbord blev!
jillsan

Nina sa...

Vilken härligt Sune! :)) När får vi se honom i Ailien 4 då?

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

Halloj!! men såå fina sängborden blev o klockan.. men hur söt är inte sune va gulligt att dom ler när dom kisar m ögonen..ja älskar katter...kramisar snowwhite-sussie

Studerande Inredare sa...

Borden blev ju jätte bra! Vad använder du för färg när du måla dina vita möbler? Nu när man ska handla en massa nya möbler och göra dom vackra är det lika bra attt köpa bra färg med en gång...

Kram

LillaFlisan sa...

Åh, jag avgudar dina Sune inlägg!!!

Han är väl ett litet hjärta!!!

Undrar om han och Min svarta Elliott ska till Blåkulla snart.....(ang. alien minen, fniss)

Kram


Flisan

S o F sa...

Vilka supertuffa sängbord! Tuff design och så vitt - kan ju bara bli succé.

Ha det!

Anonym sa...

Dom blev ju jättefina dina nattduksbord! vilken förvandling det blev, och vitt är väldigt fräscht.

Sune är ju en härlig katt.

Jag har lagt in nya bilder på all snö som har kommit.
Det har inte varit så här mycket sen på -70 talet!
Man kan ju bara fundera på vad allt vattnet ska ta vägen??

Många kramar till dig // Nettan

Design i tid och rum sa...

Hej! Säger samma sak som Lilla Flisan" avgudar inlägg med Sune.
HI hihi hihi..Han är best.
Idag tänkte jag på dig. På väg frön skolan svängde jag på en av stans loppisar. Och för första gången köpte jag ett vit skål i pressat glas (som liknar din )
Du har smittat mig med dem hi hi..
Kram Dadda

Hjärtat Mitt sa...

Lille Sune som Alien, så himla söt han är :)
Dina nattduksbord blev verkligen fina.
Känner att jag måste komma igång med penseln snart, jag oxå.
Helst innan trädgårdssäsongen kommer igång, hihihi.
Våningsfatet du har köpt är bara så läckert - me like a lot!
Du hittar verkligen många fynd på tradera.
Ha en bra vecka!

Kram Mari i Marieholm

Anonym sa...

Sune är häftig måste jag säga och vilka fina sängbord. Lite färg gör allt:)

Compact Garden sa...

WOW sängborden blev jättefina, jag har två sängbord som aldrig blir klara för målning, men nu blev jag inspirerad..nu ska det ske!lite avis på klockan blev jag..förra helgen hittade jag något som liknade i en låda och blev jätteglad vad jag inte visste var att det följde med en moraklocka i köpet :D så den fick jag avstå..attans!är det ett fynd du hittat?/Anne

Angel.Pearls sa...

Tack för titten!! Ännu en fin matta -snygga färger! Småborden är verkligen ett fynd, o fina blev de med lite vit färg..Krama Sune från mej//Eva

Anonym sa...

Hej!
Jättefina blev nattduksborden! Jag är också på jakt efter nattduksbord! Och Sunekissen med teddybjörnen! Så sött!
Hulda

Marie//Tekla Maräng sa...

Så fina dina nattygsbord blev!
Sune är för härlig... så han ska bli biokändis också, inte undra på att han måste ta det lungt.
När jag tittar på dina bilder så inser jag att det är dags att plocka fram mina pressglasskålar jag har.
Du har en award att hämta:)
Kramar

Home No.1 sa...

Hej Annelie=)
Nattduksborden blev kanon och du vad konstigt att du valde just vitt*ler* ?
skulle jag aldrig ha gjort*ljuger*

Hälsa Sune med en klapp från tant Annica.

Viola sa...

Sune har är en riktigt cool katt han...dina nattdukdbord blev ju så fian under din behandling och vítt pressglas det vet du ju vart det finns mera av....fniss...ha en bra kväll, kram

Penseldraget sa...

hej annelie
jag säger bara sune regerar =)
nattduksborden blev ju helt underbara vilken förvandling.....idag ska jag försöka ta mig till landet o hämta hem mitt skrivbord som ska målas om.
ha en skön onsdag
kram pia

oumberligating sa...

Hej Annelie! Fina saker och fina bilder på Sune och trevlig text precis som en blogg ska vara, ha det bra mvh från Peter!
PS: Har lite "gulliga katter" på min blogg idag men konstigt nog så är det ett par brandmän som håller i dem, hör de ihop på något vis(ler)DS

Mizty sa...

Visst är där villhafaktorhög på vita pressglasskålar.....

Sunes stil är skön.....

Kram

Ofelias Hus sa...

Så fint det blev med sängborden,
super!

Sune är ju för härlig!
Helt underbara kattbilder på honom...

Kram,
Anette

Hanna sa...

Så mycket fint du målat o piffat till :D

Härliga bilder på Sune!
Tror vi har ett likadant 'Alien-kort' på våran gamla kisse nånstans :)

Ha en fin onsdagkväll!
Kram Hanna

Unknown sa...

Oh va fina nattduksborden blev!
verkliga fynd, å vit färg, jaaaa, det ÄR verkligen märkligt ha ha.

Sen är ju SUNE totalt underbar.
I'm a true fan! Å ändå är jag allergisk mot katter - såå sorgligt.

Kramar på dig,
Malin :)

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Sängborden blev ju superfina, som väntat med andra ord!

Härliga bilder på alien-sune;) Kram Annica

FåFängans Hem sa...

Tjohoooo!!

Nu e jag på banan igen! =) Finally I say! Tack för dina goa kommentarer. Det var en pärs men nu är den över hihi. Så nu sätter vi fart igen med inlägg varenda dag :)

Haha herregud SUNE! jag vill låna honom hiih han e så söt. Å vad jag vill ha en svart kisse.

Riktigt snyggt det blev med nattduksborden! Jättefina :)
Tänk vad vit färg kan göra.

Många kramar från Anna på Fåfängans hem

Willewira sa...

Hallå där!

Kul att du tittar in till mig ibland, även om jag varit lite dålig på att besöka tillbaka.
Ska göra ett försöka att komma upp på vägen igen...

Vit färg? Vad är det??? :)

Hur som helst blev dina nattduksbord jättefina! Vilket fynd!!

Gillar din katt Sune... Han är cool!

Coola kissar har vi här också... :)

Sköt om dig och ha en bra dag!
Kram
Willewira

Helena sa...

Åh, va otroligt fina nattduksborden blev =)

Skönt att höra att det blir "bättre" med åren... såg framför mig att detta bara var början och sen skulle det bara öka och öka... men det är klart... förr eller senare börjar de ju kunna hålla koll på sitt eget ;)

Ha en jättebra dag =)
Kramar Helena

Inspiration i vitt sa...

Vilket fynd du har gjort och vad fina de blev när de blev vita. Roliga bilder du visar på din goa kisse hihi.
Kramar till dig/Ingela.

Penseldraget sa...

hej
vill önska dig en riktigt skön o solig helg....
kram pia

Katta sa...

Å men vad han myser Sune jag ler med :) Kram på er från Katta

Himlarum sa...

Hej!
Både du, din blogg och Sune är ju hur underbara som helst!!!
ha en toppenfin vecka med många nya, roliga, inspirerande projekt!!!

Stor kram från Ann-Helen

Myownhome sa...

Hej!
Vad kul att höra att du gillar min blogg. :)

Man upphörs aldrig att förvånas vad lite vit färg kan göra, dina små sängbord blev ju kanonfina! :)

Ha det bra!
//Johanna