18 sep. 2008

Balansen

Ikväll är det dags för lite Balans tyckte mina Grabbar
(17 & 19 år)
Den ena började baka Kladdkaka och den andra förberedde film.
Action...!
Jag har tydligen Pysslat för mycket igen.
Jag började få för mycket Bubblor runt mitt Huvud.
Det är ju tur att dom håller koll på Mamsen.
Fast jag fick tillåtelse att Sticka under tiden - det går ju av bara farten.
Här Bakas det...!
Och Här ska det Smakas...!
-Jag vill också ha (Min dotter 13 år)
-Självklart
The Man har åkt och jobbat så vi kan kladda som vi vill.
Kramis/Annelie

3 kommentarer:

Ann-Charlotte sa...

ÅÅÅÅåå vad det ser gott ut, mums.
Vilka underbara bilder du har. Jag älskar också betong arbete. Gjuter du själv?
Kramisar!
Ann-Charlotte

Ann-Charlotte sa...

Du är sååå välkommen!
Kramisar!
Ann-Charlotte

Monica sa...

Åh, vad gott det ser ut...måste ta mig lite glass i brist på kladdkaka.

Ha en bra kväll.

Monica