30 aug. 2011

Köksstädning och back to basic

Storstädning av kökshyllor
allt diskat i maskin
och lite om möblering på hyllor blev det med
lite rensning
saker som man inte vill ha längre
och vart ska man lägga dom då?
i "lilla" kanskenånannangång lådan....
HAA
blev ju mycket saker kvar ändå fast jag tog bort en del
Back to basic
mitt hantverksrum har jag fått tillbaka
nu när de inneboende har flyttat tillbaka till sina skolor
jösses vad här har fejats
och plockats
hit och dit
upp och ner
in och ut

4 kommentarer:

annashusidingtuna sa...

Hej!
Ja, man samlar ju lätt på sig en massa fina saker som sedan blir svåra att skiljas från...känner igen det där men någonannangånglåda....
Men fint vart det och vet du vi har likadan kaffebryggare som ni.
Kram Anna

Rut och Signe sa...

Allt återgår till den gamla lunken när de inneboende far iväg. Men det brukar bli lite tomt och vemodigt! Skönt är i alla fall att du har fått din skaparrum tillbaka så du kan få plats för din kreativitet. Stora kramen Marie. Saknar stickis!!!!!

Lönnen 13 sa...

Åhhh vad mycket fina saker du har!
Många saker jag gärna skulle ha hemma hos mig, särskilt alla lådor på sista bilden aviiiiis.
Kram Anneli

Irenes tavlor sa...

nånannangånglåda det är bra att ha tycker jag för om ett tag blir sakerna som ny igen, välstädat och fint blev det på dina hyllor....