11 okt. 2010

Det börjar ta Form mer och mer......

Favorit GlasBurkar
Sune!!!!!
SuperBra Förvaring
TavelFörvaring
Kontor
Färg och Penslar
Inspirera
Blogga
Fynda
Garn med tillbehör
Många saker ska få rum i detta rum
Men allt ska nu få bli samlat på ett ställe
behöver jag nu mer inte ha utspritt i hela huset
Känner mig så nöjd
The Husband har ju lite Ångest då
När han ser allt som ska in och upp på väggar som han har målat så fint
Ja Men Man Kan Måla Igen......Igen.....Igen....
Det är ju inte riktigt färdigt än
Men ett smakprov blir det iaf
Sune har redan hittat en plats
Som Alltid
Mitt uppe där jag ska vara

4 kommentarer:

Vintageregreening sa...

Jag ser att du har ett rum för kreativiteten. Sune är ett bevis på att rummet är bra. Katter brukar inte lägga sig på platser som inte är behagliga. Jag har två katter en av dem Mojjan(Mauritz)vill helst ligga mellan symaskinen och laptopen.
Roligt att titta in på din blogg!

Nanna sa...

Åh en av mina stora önskningar! Att ha ett sådant rum!

Det kommer bli superfint där inne!

Mostermia sa...

Fint med alla glasflskor det kan man inte få för många av...
Skönt med ett sånt rum.
Kram Mostermia

Compact Garden sa...

Jag förstår att du får inspiration i ditt nya fina rum...
ha en bra dag Kram Anne