7 sep. 2008

LoppisGrejer


HejHej! En regnig dag - Passar på att visa En Del av mina Loppis fynd i Sommar. Jag åkte runt på en hel del skulle jag vilja säga -Hittade en del Nya också - Tänk att det är så kul. Min man säger att jag är i en annan värld just då. Hmmm


En gammal Barnstol som jag ev. ska måla Vit - lite Shabby, Nu står där en Bildäcks korg med Tidningar i ...Inköpt
Hos www.bagarenochkocken.se



Små söta flaskor att ha som prydnad på "Lilltoan"



Linne handukar och två små Ströare som jag kan ha Kanel och Kardemumma i för att smaksätta mitt Kaffe



En liten Zinklåda att förvara värmeljus i

Ett par SuperGulliga gamla barnskor som jag inte kunde låta bar stå där - de passar bättre som prydnad hemma hos Mig.
Sitter faktiskt fast på en Spegel i Hallen. Hmm

En gammal RakSpegel som man kan ha till nånting annat istället.. Snapsglas & Servetter



En tvålkopp i emalj som nu finns på en av våra toaletter (lilltoan)


Tvålarna är Pyttesmå och luktar jättegott - olika former och färger.




Ha en Bra Dag / Annelie

7 kommentarer:

Anonym sa...

Go kväller Annelie!

Vilken mysig blogg du har! Roligt!=)
Älskar bloggar jag, så roligt o titta in hos andra!

Nej, vi har inte gjort skrivborden, dom har vi köpt på Ikea - this is an Ikeahome;) Och skrivborden kostar nog runt 700 pix styck, överkomligt om du frågar mig!:) Består av två bockar och en skiva - man kan välja o ställa skivan lutande eller rakt...om du hänger med på vad jag menar?
Bockarna heter Vika Artur och skivan heter Vika Amon!

Ha en go söndagskväll!

Kram/Mari

S o F sa...

Ville bara titta in och önska Lycka till med bloggen.

Håller med om att det blir jättesnyggt när man "klipper upp" sockertoppsgranarna så som du gjorde. Många grannar runt omkring här har gjort det här i området, och vi funderar på det också.

Ha det bra, vi kanske "syns" fler gånger!

ägarinnan talar sa...

Fin sida du har.
tittar in igen en annan dag.
mvh Bitte

På min gatan i stan sa...

Vad mycket fint du visar!!! :-)

Kram och ha en fin vecka!

Levindas Värld sa...

Vilken trevlig och fin blogg du har, hit får man komma på besök fler ggr!

Kram

Ulli sa...

Vad kul med en ny blogg! Hit kommer jag återvända.

Ha en bra dag!
Ulli

Huset på kullen sa...

Välkommen till bloggvärlden! Din blogg är jättefin!

Ha en bra dag! /Linda