8 sep. 2008

FavoritKöksgrejorna...

Hej Alla, Tack för alla Kommentarer, det är jättekul att läsa.
Jag blir Glad och känner mig beredd att fortsätta.

Jag är ju om jag inte nämnt det,en riktig Nätshoppare.
-Är det paket nu igen? Suck...
Är en ständig fråga här hemma, och det ska hämtas på alla de ställen.
Men jag är bara lycklig och ler - och för det mesta tycker de här hemma att det är schysta grejer eller så är det för att dom ser att jag blir så glad och vill Visa. Hmmm...
(Jag hoppas att jag har samma Tålamod)
Det blir ju en del inredningsgrejer som man ibland får byta ut och ta fram om vartannat
i nya konstellationer och Stilleben - Kulkul.

Här är Några Favoriter i Köket;

Ett Sött Litet Saltkar
eller ha värmeljus i..

En gammal Fransk Sifon
En utomordentligt Bra KakBurk som alltid är Slut

Båda Inköpta hos http://www.bloominghome.se/

En Vattenflaska (Loppis)

En söt Glasburk som är köpt på LoppisEn favorit; Korbo Basket köpt på http://www.bagarenochkocken.se/
Som jag har Servetter i - Mycket Servetter blir det.
En till en av Mina Stora Bästisar
Bakmaskinen; KitchenAid från http://www.bagarenochkocken.se/
Den är Väl använd av alla i Familjen, Mycket Pajer och Kladdkaker
som är barnens Favorit göra.
The man gör alltid Pankaks-smet
och jag allting annat som mammor gör.
Har också Mixer i samma som också är Poppis...

Ha en Bra kväll, ska nog gå och baka nåt gottit nu
Kramisar

1 kommentar:

Viola sa...

HEJ OCH VÄLKOMMEN TILL BLOGGLANDIAS RIKE, VILKEN HÄRLIG BLOGG DU SKAPAT. GILLAR NÄTSHOPPING SER JAG, JA DÅ SKA DU KANSKE TITTA IN TILL MIG. HÄR KOMMER JAG GÄRNA TILLBAKA OCH GÄSTAR DIG, HA EN BRA VECKA, KRAM VIOLAN