24 apr. 2016

Måla och Virka

God förmiddag
Tänk att det ska ta så lång tid att uppdatera här på bloggen.
Ingen idé att jag försöker lova till förbättring heller, för det kommer jag säkert inte att hålla.
Mina inlägg får komma när de kommer.
kallt ute idag, jag som längtar så till varmare väder, kunna sitta ute, fixa med vår lilla innergård, altanen och allt därtill. Har börjat lite dock.
Målning går i perioder, mina senaste värk visar "balett"
små oljetavlor och någon lite störrå.
 

En större som jag bara älskar
blev jag väldigt förtjust i själv
Har också varit inne på virkning av 
"babydolls"
kan ju vara pga att jag har blivit farmor
och när man får en idé i huvudet så kan jag inte sluta
så det har blivit några stycken
kika in på annelieskonst.se

ha en fortsatt skön söndag
Kram
Anneli


Inga kommentarer: