21 aug. 2013

Restgarns.......

matta
draperi
vilken ska det bli?
det blev både och....
rivna lakan
restgarner
och en del köpta trasor som jag blandade i för färgernas skull....
trampmatta till badrummet
att stå på efter dusch
då behöver inte alla handdukar ligga på golvet har jag tänkt....man kan ju alltid hoppas
draperi in till mitt hantverksrum
dörren är borttagen
får inte plats tycker jag
men skulle för den delen kunna stänga in rummet också
så då fick det bli ett draperi
gillar jag skarpt
får se hur länge det hänger kvar
kommer säkert att flytta på sig
har provat på andra ställen också
som gardin bla...blev också himla snyggt...
får nog göra en till i bara ljusa nyanser.....


kram
ha en bra dag
jag åker snart och jobbar.........
Annelie

1 kommentar:

Jgabriellah sa...

Alltså sååå mycket fint. Ditt hem är fantastiskt! Som en tavla, så vackert!u ska jag titta vidare
Läste om dig i SN och tittar nu igenom din blogg...
Har en fråga till dig. Har försökt virka med tygremsor men det är såå hårt. Gör jag nåt fel? För breda remsor eller för liten virknål?
Nu ska jag titta vidare här!
Mvh Johanna