21 feb. 2013

this is me.......tema

sammanfatta det du
ha....
svartbeigebrungråvit
är en bra färgkombination
finna i inredning
kläder
men däremot är jag rödhårig
det är väl min accentfärg i det hela
mitt äldiga lockiga  hår
Ljus i alla former är ett måste
virkning stickning
kan jag inte leva utan
finns alltid några arbeten igång
och då gärna flera stycken åt gången
måla måla måla
alla saker i inredning som jag har
är loppisfyndade
många saker är det
mycket är det
från golv till tak
allt går att använda till någonting
älskar förvaring av olika slag
hmmmm....en del av mig.....

I dag har jag haft besök
"Hemma hos reportage"
jättekul
hela dagen
fixat och donat
flyttat hit och dit
saker som man har glömt bort kommer fram igen....
Kramar

1 kommentar:

Wyn Vogel sa...

Love the artwork on your walls - and your collection of pieces that show an eye for the detailed and the wonderful!!

thanks for showing us!!