31 juli 2012

Många

Är vi just nu i "The Family"
Alla är nog inte så glada över röran jag ställer till med under denna "Lilla" renovering som blev mer än jag tänkt mig och tog definitivt längre tid än jag tänkt mig och var mer komplicerat än jag tänkt mig. Men vill man ha som jag vill ha så får det bli så.....
Nya idéer poppar fram under resans gång. Vem har sagt att man måste planera allt, blir bättre med lite spontanitet emellanåt, som hoppar fram lite då och då.
Vad gör det då att det blir rörigt.
När det ena torkar börjar man med nästa eller hur?
Kraaam

3 kommentarer:

Rut och Signe sa...

Hej hopp! Superfin hall du fått. Tänkte på dig här om dagen och då leta jag reda på bloggen för att få inspiration. Så mycket fint du fyndat. Har ny lya över Rut och Signe nu som jag inreder för fullt. Om du vill får du gärna kika förbi. Ring mig vid tillfälle så kan vi sammanstråla hos mig över en fika. Kram Marie

Ewa`s Galleri sa...

Vad fin väggen blev och sen samma ide som jag.Kköpte ett par gamla trälådor här om dagen som jag funderar på att göra skohylla av, det blev ju kanonfint hemma hos dig
Ha en fortsatt skön dag

MammaElva sa...

Nämen, blev ju supertjusigt!