22 apr. 2012

mer och mer färdiga

 blir mina sittunderlägg
virkade
tovade
skönt att ha ute att sitta på
 fler ska det bli
virkade i ull och sen tvättade i 40 grader
mönster finns
HÄR...
 loppis i går
blev ett litet fynd
en stor svart pepparkvarn
har inte sett denna variant tidigare
lite annorlunda
i alla fall
i mitt tycke
 köksinspiration
 garnbackarna har fått flytta in till
stora rummet
hantverksrummet ska fixas till sommargäster
eller barn som kommer hem och ska jobba under sommaren
plåt plåt plåt
älskar plåt
skyltar
 mer inspiration
 härlig fin plåtväska
blir lite segt med inläggen nu för tiden
har lite mycket att fixa ibland
är lite torka med inspirationen
som måste fyllas på tror jag
ut och inspirera
hämta inspiration

4 kommentarer:

Änglarnas hus sa...

Jätteläckra dynor!! Virkar du dem i ull och tvättar dem för varmt för att de ska bli så?

Kram Sanne

Maria - Wikers Liv sa...

Oj, så vackra dynor!!!! Gillar stort!
Gillar oxå dina zinklådor, som du har i travar! Så snyggt arbetsrum! Tack för inspiration!
/ Maria

Irenes tavlor sa...

vad mysigt det blev när du tvättade ullen, och plåtväskan gillar jag, det var en annorlunda pepparkvarn vet inte att jag sett en sån förr..kul med loppisfynd
kram Irene

Black Iris sa...

Du har verkligen lyckats bra med tovningen.. Jag lyckades mindre bra för ett tag sen..
Den där plåtväskan gillar jag skarpt..

Kram Maidi