9 jan. 2012

Min Bästa Interiörbild....

En utmaning till bästa Interiörbild. Det är Fabelaktig som har den bloggen och utmaningen. En blog från Norge som jag kikar in på ibland....härliga bilder och inspiration
Då gäller det att välja ut sin bästa bilder...oj oj...det kan ju bli svårt, men det finns några som jag är speciellt förtjust i....sa jag det? Man kan vinna en kamera!
Dessa bilder är från vårt sovrum
Mina favoritbilder bland många....
Klicka på Kameran ute i kanten så kommer du till Utmaningen......

 Är ju tvungen att klämma in några fler favoriter.....från vardagsrummet....
och köket

2 kommentarer:

Compact Garden sa...

Jag håller alla tummar :)jag har för att ditt bidrag ska ge dej en fin vinst.
Ha en go vecka Kram Anne

Drömmen om Villa Grönskog sa...

Hej Annelie!
Nu har jag suttit och kikat runt här på bloggen, och jag blir så inspirerad av dina bilder.
Och sovrumsbilderna är ju superläckra.
Önskar dej en fortsatt fin vecka.
Kram Anette