15 nov. 2011

färdiga och håller på projekt

dessa är färdig
beställda ljuslyktor
som provanvänds
 projekt som håller på
virkar
virkar
virkar
små stjärnor
som ska bli...
mer stjärnor
en mobil kanske till slut
behöver några till
vill ha många
många
 mer kulor
mer kulor
planering till julpynt
i mina färger
vitt
grått
brunt
olika nyanser
det börjar att funderas ut hur adventstaken
ska se ut nu också
stor blir den nog
med mycket saker
dekorationer
ska synas ordentligt
ska kunna att sitta och titta på
upptäcka nya saker
hmmm....
låter lite väl...för mycket...
får väl se...
 lampan i sin helt färdiga skrud
fick några bollar till på sin kropp
och en stor lampa till
 några beställda färdiga tavlor
 på tork
fårtavlor
bäää.....
ha en fortsatt bra vecka
hoppas på fler soliga dagar som det var i dag

5 kommentarer:

Sussie sa...

Åh du gör ju så fina saker!
Fårtavlorna var ju superläckra!!
Var i Linköping och hälsade på Veronica förra veckan. Då fick jag se en svart virkad duk som du hade gjort. Jättefin!!
Kram

disa sa...

Så mycket fint du har gjort! =)

Erik @ Var dags rum sa...

Hej! Hur stora är de virkade stjärnorna i bild 1?
Virkar du på beställning? ;)

Carolin sa...

Ja dina kulor vart snyggare än mina men jag misstänker flera års försprång på virkandet..

Jag började för några veckor sen. =)

Men dom var jätte snygga.. Nu ska jag bara lista ut hur man gör snöflingor så kanske man kan få lite fina gran dekorationer utöver änglarnas små mästerverk.

Kram Carolin

Ninja sa...

Hej, hej hittade hit via en länk :) letade efter betong....