15 mars 2011

Tisdagstema - "bokhyllor & byråer"

Har inte så mycket just bokhyllor
men mycket böcker som ligger undanstoppade
för att jag någon gång ska få mitt bibliotek
då har jag i alla fall böcker till det
jag ser det framför mig
precis hur det ska se ut
som kan vara möjligt
inom en rimlig framtid....

denna stringhylla har jag i mitt arbetsrum
med lite faktaböcker, hantverksböcker od.
i rummet
finns lådhyllan
som börjar fyllas på med enehanda saker
och böcker
och tidskrifter som man vill spara
för att få lite höjd när inte lådorna räckte till
användes tegelstenar
EN enda byrå har jag
en riktigt gammal
robust gedigen
byrå
med riktiga tunga trälådor
som rymmer mycket kläder
mer om detta ämne
kika in i 

1 kommentar:

Lisas torp sa...

Roliga och kreativa lösningar på bokylleidén!
Snyggt också!
Lisa