22 mars 2011

Konst/vad är konst för dig? är veckans Tisdagstema

Jag tycker konst är mycket
Jag målar ju en hel del Tavlor själv
så det är konst för mig
det kan ni se ex. på i
saker som man gör utifrån eget tycke och fantasi är konst
*garnkonst
*betongkonst
*stenkonst
*stillebenkonst
*plåtkonst
*textilkonst
finns ganska mycket att välja på....
mer att kika på i
målade tavlor
 
betong
tapetkonst
garn o ull o betong
glaskonst
järnkonst
och ännu mer konst finns det....
ska försöka komma iväg på en konst runda nu efter påsk
neråt Skåne
ska bli spännande

6 kommentarer:

LissenTo sa...

Ja allt kan vara konst och du visar mycket fint.

I maj har vi konstrunda här i Sundsvall, den brukar jag åka på.

Må så gott. // Kram Lissen

Lisas torp sa...

Ja, du har verkligen många strängar på din lyra! Så fantstiskt mångsidig och kreativ du är och duktig dessutom!
Ha en fin dag!
Kram
Lisa

Nanna sa...

Konst är i all oändlighet känns det som. Jag finulerar på vad jag ska lägga upp för något i mitt tisdagsinlägg... svårt val.

Krukmakeri hemjord sa...

Jag skiljer på konst och konsthantverk..

annbritt

Oljekritan sa...

jo du har rätt...det finns mkt konst...som är konst..och konst som man undar om det är konst och då är det konst..och det mesta som finns i vår omgivning är design..Härligt.
Konsthantverk....och tavlor...konst..
ja det är konstigt

Zyprezz sa...

Du har så mange talenter!!!Om ikke de fantstiske bildene dine er kunst, ja, da vet ikke jeg!!!

Stå på du kjære!

Stor klem fra Ingrid ;)