4 jan. 2010

Sune Tackar för alla goa Hälsningar***


Och Jag Med!
Tack också för det gångna året av
Härlig Inspiration som alla ger
och roliga kontakter!!!
***
Är ledig idag efter en helgs arbete
har lite planer för dagen - bland annat - Julen är snart borta
har några småsaker kvar, men de försvinner idag
Älskar att plocka fram
men lika skönt att plocka bort
***
Har lite nya idéer och funderingar
i natt vaknade jag av en tanke till en Tavla
så den måste ju sättas i verket
 
Här är några rutor på gång i en ny kombination
det finns ju att göra i oändliga
sammansättningar
 
 
 
Nya (gamla) skålar och karotter
kommer till
från loppis
o
Tradera
 
En ny idé som jag snappat upp från en
hemsida 
etsy 
Kika in här - Virkat på Sten

jätteroligt
o
coolt
blev ju hur bra som helst
måste göras i fler varianter
och kanske...andra idéer!
 
 
 
Älskar det här underlägget
i järn
himla snyggt
 


13 kommentarer:

Mia sa...

Åhh, inte nog med att du målar alldeles fantastiska bilder, du kan virka också. Stenarna var verkligen fina!

Hmm... när jag försökt virka får jag liksom inte ihop det till nånting, det blir bara ett jättelångt band... haha

Kram och god fortsättning!
Mia

Sussie sa...

Det var ju verkligen coolt med virkning på stenar. Har jag inte tänkt på förut.

Kram och god fortsättning!

Lisas torp sa...

Så fin han är Sune!!!

Vilka fina saker du visar och roliga idéer som vanligt!

Virka på sten var något nytt - kul idé!

Ha en skön måndag och lycka till med alla projekt!
Kram
Lisa

Compact Garden sa...

Men du så fräcka stenar..den idén måste jag norpa från dej och prova..Kram Anne

Unknown sa...

Hej Annelie
så vackra rutor du virkat - du är verkligen pysslig..gillar färgkombinationen på rutorna.

Allt gott till dig och kissen
kramar
Catthie

Kajsa sa...

Mycket fina och roliga idéer i det här inlägget :-D Gillar dina mormorsrutor i snygga färger. Och stenarna!!! Vilken rolig idé. Jag hade tänkt tova "stenar" och lägga under soffan i hallen, men det här var bättre, om jag kan få till det!

Rut och Signe sa...

Det var en tuff idé. Sitter du och virkar runt stenen eller klär du den i efterhant!? Jag är inte så duktig på just virkning, vill lära mig mer. Dina grytlappar från inlägget med även handdukar är så fina. Mönster? Har du det eller hittar du på under tiden?? Ha det gott - Marie

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Vilka läckra stenar! Mjuka och hårda på samma gång...

Kram Annica

Sussi sa...

Åh så fint det är med såna virkade rutor, de såg jag i landtidningen i fredags också, och blev sugen på att lära mig... men det gäller att hitta någon med det tålamodet! Virkningen kring stenarna var ju också så fint.
Önskar dig och Sune en God fortsättning på 2010!
Tingeling Sussi

Yoli sa...

I love cats, your kitty is beautiful.

färg o form sa...

Tjohej! Min jul är också borta, skööönt. Dina stenar är hur FIIIIN som helst, blir sugen på att prova, men du vet jag och sitta still o virka är nog lika med omöjligt.
Må bäst kram Hanna

Elsa och Helena sa...

Hej Sune! Hälsa matte så mycket...tala om vilka fina saker hon har...och gör!

Kram Helena

Sara sa...

Haha, men gud va roligt att du också har en svart kisse som heter Sune. Vi har två svarta katter, Mysan och Sune. Ett ovanligt och kul kattnamn tyckte vi =O)