29 okt. 2009

Härligt HöstVäder är det...friskt och skönt!

Bilder med Mobil
är ju inte en höjdare
fixar så gått det går
Porslinssäkringarna blev  till hängare
till
virkade och stickADE
Handdukar
Trasor
 
 
***
Lite mer att titta på i
 
***
Sune
Hälsar
att ni ska ta på er ordentligt nu i kylan
Det kan behövas
var rädda om er!!!
 
 Är ledig nu i tre dagar
Ska med Dotra på stan imorgon och shoppa, fika....
 Mysa
Njuta
Ska också försöka få loss några idéer
i huvudet som legat och grott ett tag
Ha det så bra alla:-)

6 kommentarer:

Lisas torp sa...

Jättefint med säkringarna som knoppar!
Hoppas att ni fick en skön tur i stan!
Kram
Lisa

Rostrose sa...

Pretty porcelain fuses and towels! And Sune is so sweet! Hugs to you and her!
Traude

Bi sa...

Kul grej att använda "säkringarna" till!

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Kanon med säkringarna som knoppar! Blev jättefint!

Igår fyndade jag på Röda korset i Nyköping så jag har redan gjort min shoppingrunda i stan jag:) Hoppas du och dotra fick en trevlig dag!

Kram Annica

Viola sa...

SÅ himla fint med säkringarna..och Sune han är ju för go..) ha en skön helg, kram

Compact Garden sa...

Nu är första handduken klar och du kan se en glimt på bloggen med länk till dej..dina är ju sååå fina och jag hoppas jag får till några fler..tack för inspirationen.

Säkringarna var en toppenidé.
Ha en riktigt skön helg Kram Anne