25 nov. 2008

Mer Tomtar och......Sänder vidare....


Ser ni Tagsen på Ljusen och det som hänger på Hjärtat - har precis fått dem i brevlådan...
Har jag köpt av Annica som har Bloggen Home NO. 1

Hon säljer sina alster på Tradera - kika in där - jättefina saker...

Nu har KuddTomtarna kommit fram.
Har inte stickat några nya - har kvar sen tidigare, men det är några stycken.
En del får stå ute oxå och vakta Gården....
Stickar bara SmåTomtar nu på löpande band...


*********************************************************

Åhhhh......
Vad svårt det är att välja ut vem man ska skicka vidare Awarden till...
men jag vill så gärna sända vidare för jag vet själv vad man tycker det är kul att få...
Man blir lite Larvig....Kanske....Ja Jo....Det blir man....
JaHa nu ska vi se....
Sänder Härmed denna Award till :
(Högtidligt ska det vara)Hmmmm.....


Home No. 1
Gårdromantik Havsviken
LearMarlenés...Vackra Detaljer
Inspiration i Vitt
Montebello Möbler
Romantiska hem
Mor Karins Täppa
Söder om Landsvägen

För eran Inspiration - Härliga Bilder - Kreativitet - Vackra saker och Stilleben som ni Åstadkommer

Ha det så bra - Kramar/Annelie

16 kommentarer:

Anonym sa...

Tack snälla Annelie vad glad jag blir för utmärkelsen!!!
Vad fint det blev med tagsen, så kul att se sina egna grejor hos någon annan, måste visa pappa*ler* han blir lika glad som jag!
Tack ännu en gång...utmärkelsen är såååå snygg(PSST sitter på jobbet och surfar lite jobbar em. men ganska lugnt just nu.. fy på mig..hihi)Tusen kramar till dig från mig!Annica.

Gårdsromantik sa...

Åh tack vad glad jag blir för utmärkelsen!

Aå fint du dekorerat med tagsen och så charmiga tomtar du gör.

Kram Maud

Anna-karin sa...

Vad roligt att du har pyntat med en skridsko:))) Det blev ju hur bra som helst, ska genast kolla om jag har några gamla.
//Anna-karin

Unknown sa...

Men ÅÅÅÅHHH -- Tack kära Annelie!
Blir så himlans himlans GLAD!

Vilka gulliga ord du skriver oxå!
Vilket underbart slut på en inte lika underbar tisdag.

Stora kramar
Malin :)

ps. dina tomtar är helhärliga, blir så inspirerad av dina bilder o stilleben!

färg o form sa...

Vackra små tomtar lagomt till advent........

LillaFlisan sa...

Så fint du har det!!
Grattis till awardvinnarna!

Kram

Flisan

Myrrabutiken sa...

Grattis till Awardvinnarna!Vilka underbara tomtar, så fint du gör hela tiden! Ha ha ja då vet du hur d är i snöyran, skotta skotta, hi hi! Kramar Jenny

Living by Milla sa...

Så fint du har gjort. Grattis till utmärkelsen!

kram Camilla

Willewira sa...

Du är ju för gullig!!

Och visst är det så att man blir jätteglad - faktiskt!!

Sitter här och ler... :)

Tack vännen!

Fina tags!! Måste kolla in hennes sida...
Gillar också ditt mosshjärta. Ja, hela dit arrangemang med släde och allt. Tror jag ska plocka lite från den idén... Har en röd kälke ståendes någonstans. Får se om jag hittar den.

Tack igen! Och ha en riktigt bra onsdag!
Kram Willewira

...med tiden som hjälp-Linda sa...

Vad duktig du är!! Stickade tomtar!! Supergulliga!!! Önskar jag hade förmågan att kunna sticka!Beundrar verkligen ni som kan! Vilken söt liten ljus stake som står utmed den ena tomten! //LInda

Ann-Catrin sa...

Oj oj så fint du gjort... här blir man verkligen insprirerad ju!!

grattis till utmärkelsen!!

kramar
A-C

Design i tid och rum sa...

Gratis till utmärkelse!
vackra inspiration bilder du visar..fint och har fint hema,jag hoppas att jag ska hina med lite pyssel. Vill åckso ha skridskor att dekorera med. Kul!ha det såååååå bra Dadda!

Stina sa...

Bamsekram till dig gumman.:-)

Mizty sa...

Tack, snälla rara

inom på blixtvisit, snart tillbaka.

Kram Mizty

Berta och Prinsen sa...

NYHET!

Välkommen att kika in hos:

::: Berta & Prinsen :::

http://bertaochprinsen.blogspot.com/

Englagård sa...

Vilka fina tomtar du har, jag blir lite avis;)

kram Karina