29 sep. 2008

Småsaker till Olika saker...

Var Ju på Loppis igår och Fyndade lite....
Små Söta KryddBurkar - inte mer än 5-7 cm höga -
Jättesöta tycker Jag.


Lite Zinkatteraljer sitter ju aldrig fel - Trattar
En Jättehärlig Hink med lock med fint Trähandtag - Mjöl - Socker - Blommor...
Jättesöt PorslinsLjusstake som jag fyllde med stenar från Gotland - Älskar sten - Plockar överallt...

En Mini fågelbur? eller...Ljus...Slutade med Betonghjärtan
Hur det nu blir i slutänden det återsår ju att se...
Som jag sagt förrut, Inget är ju Beständigt - Omväxling förnöjer...
Det blev ju lite grejer som Alltid
Kommer ju Aldrig tomhänt hem från Loppis -
Har inte gjort ännu i alla fall...

Ha det Bra

Kramis/Annelie

5 kommentarer:

Lilla Blanka sa...

Hej!

Jättefina zinktrattar..! Håller med dig, zink är aldirg fel :)

Kram
Mia

Grodmamman sa...

Gillar också zink! Gillar även dina betonghjärtan! Du hade gjort dem själv eller hur?! Var det en sådan där gummigrej man har att göra isbitar i från Ikea? Skulle vara så kul att prova själv!=)
Kram

Living by Milla sa...

Vad fina loppisfynd du har gjort. Zink Är snyggt, trattarna var super och buren så läcker.

kram!

Unknown sa...

Åh så tjusigt! hihih, nej jag blir inte heller riktigt klok på mitt bloggande, jag har två bloggar men använder främst metrobloggen och ibland bloggspot. Bloggspot laddar upp bilderna mkt bättre men metrobloggen är jag men bekant med plus att de flesta bara vet om den adressen...Há en fin dag! Kram på dig! Petra

Levindas Värld sa...

Ne det vore ju himla trist att komma hem från en loppis tomhänt :). Lite smått och gott bör alltid följa med hem *fniss*

Kram