28 sep. 2008

Collage från Toa...de2...

Ska Börja med att Tacka för alla Fina Kommentarer och Hälsningar
Det är så Kul och Uppmuntrande
Jag Hoppas att jag går in på Alla och Kommenterar åter -
för det är lika Kul det,
Och sen få se alla inspirerande Bloggar som Finns... :)
Jag Länkar, Länkar och Länkar så jag hittar er och hoppas det är OK.
Våra Toaletter har blivit renoverade och är i ständig omdekoreringsmiljö
Men har en del fina detaljer som ska vara med iallafall.
Både Loppisfynd, nya saker och Betong förstås
Sen finns ju Ljus alla dess former.
Tvålfat i Betong Betongsnäckor i fönstret

Några Bilder från Toan som är ganska så ny renoverad.


En Betongängel som Hänger i Fönstret på en gren = Gardinstång
Ett Litet Collage från Lill-Toa
Fler Betongsnäckor på Betongfat av ett litet Blad
Några Loppisfynd

















Har Varit på Loppis idag
Småfyndade lite granna ska visa mer av det senare -
Har varit ute och flängt nästan hela helgen -
Skjutsat på Barn Hit och Dit
När man flyttat till stan för att delvis slippa allt skjutsande fram och åter...
Vad Händer då, Jo...
Kan du Skjutsa... vi ska.... det vore bra....ska ha så mycket....Han bor på Landet
Eller...
Kan du Hämta.... Det är så tungt...Han kommer....Hon kommer
Oftast brukar The Man köra runt lite var stans...Men han jobbar ju
Så då fick Kära Mor istället.
Men Vad gör man inte för att få veta Vad dom håller på med och Var dom är nånstans
Sen är dom ju så rara tillbaka -
Det kommer väl en dag när dom får skjutsa på Oss
Hmmm... :)
Dotter i Huset, Hon var med Moster på Loppis och sålde sina Böcker och
Hon fick alla sålda - Vilken lycka. 250kr.
Då gick hon och köpte Jättefina Servetter till sin Mamma
och Fiskedrag till sin Pappa
Det hade hon ju råd med nu, sa hon - På Loppis kostar det inte så mycket...
Hon blir som Mor sin - älskar att ge bort saker (Men även att Få)
Gullidej... :)
Ha en bra Fortsatt Söndagskväll
Kramis/Annelie

7 kommentarer:

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Oj vad trevliga detaljer på bilderna *gillar*

Kram Annica

Willewira sa...

Vad mycket fint du hittade på loppisen!! Konstigt att det kan vara så roligt att fynda!

Jag fick med min man på loppis i våras, han som alltid häcklar mig för mina fynd, och till och med han tyckte det var kul att fynda!!

Fint har ni fått det i badrummen också...tänk att kunna njuta när man går in där. Längtar tills vi får våra badrum gjorda (toan under trappan vill vi inte ha kvar...)

Önskar dig en bra start på veckan!
Kram Willewira

LillaFlisan sa...

Men Så SJUKT fint du har det på toan!
Jag är grön av avund igen!!!! Jag har dom minsta och fulaste toaletterna du kan tänka så jag ÄLSKAR att frossa i andras vackra badrum (jag har ju inte ens ett badkar, snyft)Ditt handfat var ju helt fantastiskt!
Ta hand om dig i veckan!
Kram Flisan

Design i tid och rum sa...

Hej! Tack för titten,jag blev glad.
Du har riktig fint i badrum,och jag märker att du gillar betong saker. Betong är min stora pasion.
Och som vanlig det är alltid kul att fynda på loppis .Du har en jätte snäll dotter,kram Dadda

Unknown sa...

Åh så himmla trevligt det ser ut! Och violken rolig ide med grenen som en gardinstång!! Måset kika lite mér på bilder för jag tyckte de var jätte fina! Kram Petra
http://www.metrobloggen.se/romantiskahem

Vardagens guldkorn sa...

Hej!
Kul att hitta någon mer som gillar betong! Änglarna är en favorit!
Linda

Anonym sa...

Jättefin blogg du har! =) Just en sådan toalettpappershållare har jag letat efter! -Får man fråga var du har hittat den?

Stoooort tack på förhand!
MVH Anna