16 sep. 2008

OmBytlig...Inget är Beständigt..

Hejsan!
Vill visa lite olika förvaringsatteraljer som jag använder som samtidigt går att använda till en massa olika saker - Jag är ju väldigt omväxlande av mig, vilket min familj kan INTYGA - det är aldrig nånting på samma ställe en särskilt lång tid. Jag tycker ju då att det är helt självklart att man måste byta till just det stället just nu för det är ju mycket bättre - "för tillfälligt". Inget är ju Beständigt. Det här är en Virkad korg i Trasmattor som jag har haft Värmeljus i. Det har också varit en Stickkorg en gång. Nu är det en annorlundaLjus förvaring, vad det nu är säger min Man.

Här är Bildäcks korgen och KorboBasket från Bagaren och Kocken Har haft både Tidningar,Servetter, Garn om vartannat - En Process som pågår ständigt.
ZinkLådorna är köpta på Loppis och som synes är det LJUS i dem, har också en gång varit Blommor i.
Underbart snygg förvaringslåda i zink, med texten "Caisserie freres
En Flaskhållare, båda från House Doctor inhandlat från Bloominghome
En gammal Serverings vagn, målad i svart, ska kanske bytas till Vit?? Ska jag eller Ska jag Inte - Funderar?
Under; en Träkorg från House Doctor och Diverse Loppisflaskor, En Trä Mortel från Gambia.
I Trälådan finns en massa Uppläggningsfat i Plåt som är från Loppis och Sprutmålat i Vitt.
Över; Trälåda med Frukt - Bloominghome..
En PlåtSopHink från Ikea - det finns Ikeagrejer här hemma också.
I den har jag Pappkassar till Återvinning - Gamla tidningar.
Som Sagt allting är Just Nu....
Nu ska jag äta Lunch - Sallad med The Man
Och Bläddra i LantLiv.
Ha en Bra Dag...Kramis/Annelie
(Ikväll börjar min MålarKurs igen - Roligt,KulKul)

Inga kommentarer: