25 dec. 2008

Julefrid*******

God Jul och
God Fortsättning
Här får alla smaka på JulGotter
Visst ser det härligt ut....
Och jag ska tala om att det var Gott Också...
Har en Kusin som Älskar att göra såna här små
Gottesaker
Och det här har Hon Gjort...
Mäkta Imponerad
Ingen fick röra förrens alla Fotografer varit framme
Sen var det fritt fram
Jag tror jag fick smak på alla varianter
Trots all Julmat man ätit innan...Hmmm...JaJa...
Himmelskt Gott vill jag lova...
Och såå Fint....
Det har du inte gjort för sista gången...



Härlig Julafton blev det
Alla var Friska
Alla var med...
Mormödrar
Mammor
Pappor
Mostrar
Systrar
Bröder
Kusiner
Sambos
Maka
Make
ExMake
Det kunde inte bli bättre.......
Jättegod mat - Allt var Supergott och SuperMYCKET...
Mycket....Nää....Det kan vi väl inte tro....
Men då var det ju precis som det skulle vara....Jaaa...
Vissa traditioner får man inte bryta...
JulKlappar var det ju också
All fick ett varsitt genom Lottdragning
Många Skratt blev det...
Många Roliga saker...
Konstiga Saker....
Kluriga Saker...
Fina Saker...
Jobbiga Saker...
Fula Saker... Näää

Avslutar med Poppcornsbollar - Mums...
Av Kusinen förstås...

Är det inte Julafton snart igen...!!!!!
Kramar/Annelie

25 kommentarer:

Hjärtat Mitt sa...

Ojojoj, och jag som tyckte att jag hade gjort mycket!
Det ser supersmaskigt ut, men livsfarligt för volangerna, hihihihi. Men vem bryr sig när det är jul :)
Ha en fortsatt mysig jul.

Kramar Mari i Marieholm

Viola sa...

VIlken mysig jul ni verkat ha haft ihop, önskar dig en fortsätt skön julhelg, kram VIOLA

Design i tid och rum sa...

Hej! jag ser att du har haft det bra,mycke mat och goda saker.Jag själv hade bra,vi satt själva med våra två barn,jag har inga egna släktingar här i Sverige,mamma pappa och lile bror är i Kroatien, men vi har pratat längre i telefon.Svärmor kom till oss,och efer matten och julklappar åkte hon hem,hon sitter aldrig längre någonstans.
Jag vill bara säga en god förtsätning och massor av Julkramar
Dadda!

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Oj så mycket smaskens på gottebordet! SJälv har jag ätit choklad så det snart sprutar ut genom båda öronen på mig:) Gott det är det och det är ju bara en gång om året man frossar så här!!

Låter som ni haft en härlig julafton!

Kram Annica

Marie//Tekla Maräng sa...

Vilket gotte bord!!!
Nja det är nog ett litet tag till nästa julafton. Kram Marie:)

Lallis - liv och leverne sa...

Åh jag förstår att du längtar till nästa:)
Så mycket gott(de där popcornbollarna..De blev jag misnann extra sugen på) och mysigt och kul:)
God fortsättning , vännen.
Kram Lallis

Millas hem sa...

Vad roligt med er tradition, den lät kul!
Kram Camilla

Ofelias Hus sa...

Vilket gottebord, det var nästan för vackert för att äta upp...
Mysig blogg du har, det är första gången jag är här, men jag tittar gärna in igen.
Kram
Anette

Anonym sa...

OJ; OJ vad mycket julgotter du hade. här hade vi bara knäck och fudge.
God fosättning på julen.
Många kramar till dig./ Nettan

Anonym sa...

Hej!
Vad mysigt ni har haft det!
Jag älskar popcorn, så popcornbollarna vill jag gärna veta hur man gör!
God fortsättning!
Hulda

Englagård sa...

God fortsättning, ja ni ser ju ut att ha haft en trevlig jul ni också:) Vilken tur du har som har en kusin som gillar att göra vackert godis.

Nackspärren har släppt och skärsåret har inte hindrat sonen från att ha trevligt med sina julklappar så vi klarar oss. Kniven var dessutom så vass så det kändes inte när han skar sig. Han har nästan inte haft ont alls,som tur är.

♥Julkram från Karina♥

Ofelias Hus sa...

Hej igen,
Det är klart att du får länka till mig, det är bara kul.
Jag länkar gärna till dig också.

God fortsättning,
Anette

LillaFlisan sa...

Det är ju livsfarligt att kika in här på din blogg!!!!

Herre gud så mycket gott!!!
Så himla skönt att höra att alla fick vara friska och att ni var så himla många!!!
Det verkar bara sååå mysigt!!


Kram och god fortsättning!

Flisan

Levindas Värld sa...

Ojojoj vilket gottebord :)

Allt ser supersmarrigt ut...hihi!

Låter som att du haft en lika underbar jul som jag upplevde med mina nära och kära, va härligt att läsa!

Ha nu en god fortsättning, på återseende!

Hanna sa...

jisses, vad mycket gott!
Mm, man blir godissugen igen :D

Go' fortsättning!
Kram Hanna

Inspiration i vitt sa...

Hej , förstår att det smakade förträffligt allt det där goda ojojoj. Skulle gärna vilja smaka hihi.
En stor julkram vill jag ge dig/Ingela.

Interiörboden sa...

Oj, så mycket gott!!

Jag vill önska dig god fortsättning!
Kram Sandra

Marie sa...

Åhh vad mycket mumsigt, är själv en riktig gottegris så jag gillar alt som är sött och gott :)

Önskar dig en god fortsättning och ett gott nytt år!

Englagård sa...

Tack söta du, det var snällt sagt.

♥kram Karina♥

Compact Garden sa...

Men mums vad mycket godsaker, blir det GI efter detta? :-)Anne

Elzie sa...

God fortsättning på dig! Och vad härligt det lät med blandningen på gäster. Inte ofta man ser att ex är med, ha, ha.
Det där såg alldeles för gott ut för mig. Här har ätits ur godisaskar hela tiden så nu vill man snart inte ha det mer. Var har hon hittat allt det goda? Såg betydligt roligare ut.
Hoppas du får en bra måndag.
Kram Elzie

Dicksonska våningen sa...

När julafton varit känns det så tomt och långt borta, men så snart sommaren nästan är slut känns det som att man börjar förbereda och snart är den här igen!

God fortsättning!
Kram Annika

Bittan sa...

VILKEN TUR ATT DU HITTADE TIL MEJ..SÅ ATT JAG HITTADE TILL DEJ :-)
OJ VA MYCKET KUL DU HADE. ÅTERKOMMER GÄRNA.

KRAM BITTAN

lottens vita och gröna sa...

men goa vännen...oh vilken going det var här då, kommer just från igela/inspiration i vitt och blev nästa bara nästa mätt på hennes ljuvliga gotter, men känner att en och anna pocornboll...jag måste nog provsmaka allt...smaskens!!!! man kan hålla på till treetonhelgen va??? varmkram lotten

Grodmamman sa...

Vilket godisbord! Det vore som att komma till paradiset för en godisälskare som jag!=)
Kram