14 nov. 2008

Bo in sig - eller vad...

Men jösses.... Har inte gjort nånting färdigt att kunna visa....
Det mesta ligger halvfärdigt
Det har jag redan visat....
Det här ska Målas....
Den ska Målas....
De ska sys ihop....
Den ska stoppas....
Planerar en Tavla....eller två....
Känner mig lite Halvgjord kan man säga.
Vad blir det då då??
Åh - lite olika samlade bilder från lite varstans.
Hyllor i köket med Glas
Ett Olivträd som är nyinköpt men har inte hittat sin plats ännu...
Håller på att Bo In Sig
De orden tycker jag inte om - alla säger det när man har flyttat t.ex.
Gör ingenting - Bo In Dig först...
Varför då - jag kan inte Bo In Mig nånstans om det inte är färger
som stämmer överens med mig
Hmmm....Vad gnällig jag låter....
En Halvgjord Gnällig Tant i sina bästa år - hehe
Nääää....
Olivträdet Bor In Sig i alla fall...


Sune kollar in mig med trött blick...
-Är du igång igen....

Vad är nu detta?
Dock huvuden inköpta på Tradera
Jaha - Hmmm!
Det får man se nån annan gång
Har en idé....
Sen om det blir som jag tänkt, det är ju en annan sak....

Här Stickas det Tomtar....Tomtar....Tomtar
En del med Skägg en del Utan...

Under Ständig förnyelse är denna sida av rummet!
Skåpet kanske inte har Bott In Sig...
Hmmmm......

Vad är detta?
Men det är ju Jag....
Så nu vet ni hur jag ser ut...*Ler*
Ha det bra i Helgen
Kramar/Annelie
Tackar för alla kommentarer till mina inlägg -
är sååå kul att läsa och oxå gå vidare att läsa hos er!!!

14 kommentarer:

LillaFlisan sa...

Men Annelie!
Så SÖÖÖÖT du är!!!

Kram

Flisan

Little Miss Splendid sa...

Sådana där betonglöv är ju bara SÅ fina! Mina mamma och syster gjorde sådana för någon månad sedan och jag blev jättebesviken att jag inte kunde vara med. Men nästa år lär de inte bli av med mig så lätt :P

Jag har också en massa halvfärdiga projekt som ligger här hemma. Några är till och med från i fjol, men nu SKA de bli klara! :) Man kan inte göra allt på en gång, man får börja i någon ände och beta av eftersom. Kram

Inspiration i vitt sa...

Vad kul att få ett ansikte bakom bloggen hihihi.
Väldans söt var du i alla fall.
Ja tänk vad mycket projekt man har på gång hela tiden men det är roligt oxå.
Betonglövet är så fint.
Hälsa kissen.
Kram/Ingela.

Englagård sa...

Ja du, vem har inte en massa halvfärdiga projekt. Och ju fler som samlas desto mindre blir gjort känns det som. Det är min svaga sida tyvärr:)
Du var allt ett riktigt litet charmtroll, eller är....

Ha en bra lördag
kram Karina

Little Miss Splendid sa...

Tack för tipset! Du har ju hunnit med massor med fina saker.

...Ska nog sluta upp med att bänka mig framför Idol, haha, det är två timmar av mitt liv jag aldrig får tillbaka ;-)

Katta sa...

Ja men du visst är det väl gott med ett riktigt fint kaffe och ite finare choklad det är härlig vardagslyx tycker jag. Känner igen det du skriver om med en massa halvfärdiga skapelser så brukar det vara för mej med måste liksom ha flera project på gång samtidigt för att det ska vara kul eller nåt.Vilka fina dockhuvuden du köpt jag har ett sånt liggande nånstans. vilka fina bilder du har, fina färgtoner och fint med det softade i kanten.Och svarte Sune är så fin så. Kram Katta

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Hallå! Oj vad du har många projekt på gång. Själv vet jag inte var jag ska börja. jag har en del saker jag vill göra men de är liksom bara på planeringsstadiet just nu. Vet inte vilket jag ska ta först...

Ha en härlig lördag
Kram Annica

Angel.Pearls sa...

Vilken härlig blogg jag hittade här..så mycket fint o tänkvärt! Ha en fin helg// Eva

Penseldraget sa...

vad härligt de ser ut...känner igen mig,lite grejer här o där som väntar på att bli fixade=) men otroligt fint =) har oxo ett stort skåp som jag köpte på loppis påminner lite om ditt...får väl visa upp de när de är klart. jätte söt SUNE...och jätte söt ANNELIE.
KRAM PIA

Mizty sa...

Du är ju hur söt som helst!
Kvinnan är alltid i sina bästa år.

Kram Mizty

Angel.Pearls sa...

Roligt att du är med ppå tävlingen hos mej..Lycka till//Kram Eva

Peter sa...

Åh sådanadär rabarberblad (eller vad man nu använder) är ju såååå fina. Skulle önska att jag kunde göra såna!!
//maria

Home No.1 sa...

Hej svejs =)
Ja här är det också halvfärdigt, Mr M tyckte jag skulle plocka bort lite grejor som ligger till sig i v-rummet,jag sa då till honom att jag skulle fixa i dag med dem, vet du vad jag gjorde istället ...jo for på loppis ...hihi.. så de ligger till sig där ännu, och så söt du är Annelie, och katten han ser ju för rolig ut på bilden, blänger lite surt på dig men är ändå så go...
Kram Annica.

Design i tid och rum sa...

Hej min vän,såå mycke har du skrivit och såå fina bilder att titta på.
jag vill ha dem bokstever,i rostig järn .X är faktiskt bra bokstav,undrar ibland vad ska man ha?
kram Dadda
Hoppas allt bra hemma?